Imagenomic Noiseware 5.0 build 5006-01 Photoshop Plugin - پلاگین فتوشاپ کاهش دهنده نویز
 
موضوعات
آرشيو وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 712
بازدید کل : 25163
تعداد مطالب : 194
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

راه های کسب درامد از اینترنت

آیا تا به حال پیش آمده است که با عکس هایی مواجه شوید که دارای نویز باشند؟ نویز در تصاویر بدین معنی است که یک پخش شدگی یا درهم ریختگی در عکس پدید آید که معمولا در عکاسی به دلیل حرکت دوربین حین عکس برداری صورت می گیرد، البته نویز به دلایل دیگری همچون کم بودن کیفیت عکس برداری دوربین و ... نیز اتفاق می افتد ولی چگونه می توان نویز موجود در تصاویر را از بین برد.
پیشنهاد ویژه ما پلاگین فتوشاپی که امروز قصد داریم در وب سایت دانلود نرم افزار رایگان معرفی کنیم نرم افزار فوق العاده Imagenomic Noiseware می باشد. همانطور که از نام این نرم افزار پلاگین فتوشاپ بر می آید وظیفه اصلی آن از بردن نویز در تصاویر و ارایه بهترین کیفیت می باشد ولی تفاوت این پلاگین با سایر نرم افزار های مشابه در چیست؟ از ویژگی های فوق العاده این نرم افزار پلاگین فتوشاپ می توان به الگوریتم ویژه و بسیار خوب تعریف شده روی این نرم افزار اشاره کرد که بر خلاف سایر نرم افزار های مشابه که از روش های ساده ای (همچون median filters) استفاده می کنند بسیار پیشرفته بوده و قادر است کیفیت عکس های شما را 25 درصد افزایش دهد و کاهش دهنده نویز موجود را از بین ببرد. الگوریتم فوق العاده هوشمند این نرم افزار پلاگین همچنین این امکان را قرار داده تا نرم افزار به صورت خودکار میزان نویز را تشخیص داده و بهترین تنظیمات را برای حصول بهترین نتیجه انجام دهد.

Imagenomic Noiseware 5.0 build 5006-01 Photoshop Plugin - پلاگین فتوشاپ کاهش دهنده نویز

استفاده بسیار ساده این نرم افزار گردش کار بسیار پیچیده سایر نرم افزار های مشابه را ندارد و تنها با یک کلیک ساده شما می توانید به تمام گزینه های تعیین کیفیت تصویر خروجی دسترسی داشته باشید. نرم افزار Imagenomic Noiseware قابلیت پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای را داراست و از این طریق قادر است تا سرعت پردازش تصویر را بسیار بالا ببرد. شما در این نرم افزار قادر خواهید بود تا به صورت دسته ای و موضوع بندی شده عکس های خود را انتخاب کنید و وارد نرم افزار کرده و سپس خروجی را به صورت دسته جمعی دریافت کنید.
این پلاگین فتوشاپ هماهنگی کامل با نسخه های Adobe Photoshop CS4/CS5/CS6 و Adobe Photoshop Elements 8/9/10 را داراست. این پلاگین قابل نصب بر روی اکثر نسخه های ویندوز از جمله Mac، 2000، ایکس پی، ویستا و 7 نسخه های 32 و 64 بیتی را داراست. هم اینک می توانید نسخه جدید پلاگین Imagenomic Noiseware این نرم افزار را مستقیما از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از تصاویر خود با کیفیت بالا لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان پلاگین فتوشاپ کاهش دهنده نویز (حجم : 2.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
پرسش پرسش و پاسخ به سوالات شما در مورد این مطلب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب